I can't bare to face the truth

Torsdagar är ju somsagt en av de skönaste dagarna på skolan men endast 4 lektioner varva 3 av de är chilliga men idag var alla det! Kändes asum!:) På idrotten hade vi skidor vilket är mindre kul, blev att åka 3,5 och det gick bra, jag rammlade iallafall inte som jag trodde jag skulle göra^^,
Sen blev det att moppa hem och och gå med hund, göra stall och ta in hästarna, gå med hund igen, käka middag och duscha:) Känner att jag varit duktig efter jag kommit hem!

Imorn så är det ju fredag, underbara fredag ( den här veckan har verkligen gått snabbt!! ) och efterskolan blire att fara ner till stan och träna med Manda och sen ska jag också gå och boka tid för min efterlängtade navel piercing!:D
Sen blire hem och fara ut och rida:) Det kommer förhoppningsvis bli en bra dag!:)





bara trailortrash har navelpiercing. Jojo så är det , lyssna på faster kiddo!

2012-03-16 » 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback