I never knew that I could walk away

Sådär ja, nu var allt putsat, packat och fixat inför tävlingen imorn! Allt ligger redan inpackat i bilden, tävlingskläderna ligger på skrivbords stolen, hästpapperna är framlagda och filmkameran är laddad:D

Red mot sandvägarna idag och red så gott de gick nu på det kassa underlaget, är typ bara is och knöligt ute nuu... Icket bra alls men de fick iallfall röra sig lite i alla gångarter. Red Gucci idag på hacket och han verkade pigg och lite stark men det känns ändå positivt! Tingis var tydligen också taggad så det känns också bara braaa!:)
Eftersom Gucci blivit biten i ansiktet så kan jag inte ha hans pullarträns på tävlingen:( Det tar precis där han har blivit biten så han får helt enkelt ha sitt andra träns med vanlig nosgrimma. Tingis hoppar jag ju numera på 3 delat vilket känns kul att det faktiskt funkar nu eftersom det har varit lite av ett mål och nu funkar vi tillräckligt bra tillsammans för att det ska funka såå:D Men har med mig det andra tränset med gummistången ifall hon skulle bli för stark:) Sen har jag ju också bytt pannband till henne till bling bling pannbandet jag köpte i globen^^,

Iallafall så tänkte jag lägga ut 2 bättre bilder på min nya bebis så här kommer det:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback