I'd rather be with you

Men älska att man slå upp ögonen efter att ha legat vaken och blundad jättelänge för att man ville att tiden skulle gå och så är klockan halv 8 -.-'
Iallfall tänkte svara på 2 frågor och det jag har på knät är faktiskt bara vanliga KL strumpor^^ Men de är lite långa på mig och går över knäet, jag tänkte vika ner de men jag glömde nog bort de:P
Sen ifall jag ska sälja när jag är 18 vet jag inte riktigt. Eller Tingis kommer jag måsta sälja, hon skulle aldrig trivas som gårdsponny och bara fara ut i skogen och lalla på, hon skulle bli extremt odräglig och sur att hålla på med. Så med henne har jag som inget val, jag vill såklart ha kvar henne föralltid men jag måste tänka på vad som är bäst för henne. Gucci däremot stannar kanske kvar. Maja kommer då ta över honom men de beror lite på om hon fortfarande har intresset eller om det blir att köpa storhäst då istället..
Men jag har ju 3 tävlingssäsonger kvar om man räknar med den här såå jag vill inte tänka så mycket på hur det blir sen.

Idag iallfall blire att fara ut och skritta hästarna på eftermiddagen för vid 12 ska jag fara in till stan och träffa Manda, vi ska träna och sen måste jag hitta en present till pappa som fyller år idag:)
Näe nu ska jag gå upp och äta frukost seeyahh!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback