Is it in the way you move

Internet funkade inte igår vilket söög men igår gick iallfall ridningen bra med båda, de skötte sig bra men var lite små spända i början iallfall Tingis eller hon var väll typ spänd och gnäggig hela passet medans Gucci skötte sig som en liten ängel, trodde han skulle vara värst och inte vilja gå frammåt överhuvudtaget men han gjorde inte en enda dumhet, duktig pojke!:)
Idag fick iallfall hästarna vila!:)

Skolan idag, hade någon konstig kultur dag som inte alls var speciellt kul men skönare än vanliga lektioner och man fick sluta tidigt så jag klagar inte!:)
Träffade upp Manda på stan och tränade för första gången tsm och det gick bara bra, började med att springa 3km på bandet som uppvärmning innan vi gjorde lite magövningar men någon boll, step ups och utfall, sen körde vi lite maskiner också:)
Känner att jag nog kommer ha träningsvärk i benen imorn och förhoppningsvis magen också!
Nu ska jag snart käka middag och sen ska jag skriva klart mitt tyska arbete som ska redovisas imorn^^





Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-01 » 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback