It's on it's way

Klev upp ur sängen runt halv 10 och gick en lång prom med hunden mot ström och sen upp igenom skogen hem till oss igen, det var härligt! Sen gjorde jag lunch och gick ut och gjorde stallet och gav hästarna lunch hö och plockade av Tingis och Gucci undertäcket eftersom det inte är speciellt kallt ute:)
Sen har jag faktiskt pluggat lite NO också eftersom vi har nationella prov nästa onsdag...
Har ju typ knappt haft någon biologi alls på hela läsåret så man ska typ ta ikapp ALL biologi.. gooood luck-.-'
Men just nu orkar jag inte plugga mer och ska sega ett tag^^
Hästarna ska iallfall vila idag och imorn planeras det ett pass på banan med mycket skritt jobb få igenom de i sidorna, vilket de verkligen behöver. Ska även jobba lite galoppfattningar hade jag tänkt, iallfall med Gucci! Det behöver han!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback