One day you'll learn

Ändrade planerna litegrann, hästarna får vila idag istället, kände att det kanske ska få en vila innan tävlingen och tänker inte vila de imorn. Så imorn blir det nog istället att känna igenom de i alla gångarter och känna att de lyssnar på mig:)
Har nyss varit ute med hunden i detta skumma, regn/hagel väder inte mysigt någonstans!
När mamma kommer hem ska vi fara till pegasus och hämta ut min Stöcke jacka!:) Känns riktigt asm att få ha en klubbjacka nu eftersom jag inte kan gå runt i min hippo jacka längre, sen skadar det ju inte att Stöcke jackan är en kingsland också(A)





Hejsan, väldigt fin blogg! Bloglovin' Byte? Glad påsk, kram! ♥

2012-03-29 » 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback