Put your hand up high

Har blivit e fullspäckad dag utan en lugn stund men det gillas för jag blir sååå rastlös när jag inte har något att göra^^,
Efter utsläppet imorse gjorde jag stallet och sen for jag och pappa in till stan och köpte ett nytt moppebatteri till min cp moppe och sen käkade vi lunch på stan och svängde förbi granngården och köpte hästsnoddar, en ryckkniv och ridhandskar:)
Sen när jag kom hem blev det ta in Gucci och gå lös på hans man med ryckkniven! Tunnade ut den till kanske hälften så tjock och det tog en faslig tid. Speciellt då Gucci inte uppskattade att jag var och ryckte i hans man så han stod ju inte precis still heller-.- Höll ju på att få lite smått psyk på honom där ett tag.
Sen har jag flätat över allting till ena sidan så det bara är att knoppa imorn:) Tänkte att han skulle få vara lite extra fin med knoppar.
Sen så for jag ut och red honom ett tag på banan och det gick bra, han känns taggad men lyssnar ändå rätt bra, han har börjat få äta havre igen och snacka om att man känner skillnad! Ändå får han bara 2 dl.
Sen så red jag Tingis på vanliga vägen och hon är så extremt dryg att rida ut på själv nu för tiden. Hon är spänd och trippig och låtsas vara rädd för allt-.-' Men på vägen hem skötte hon sig jättesnyggt så lite stolt över henne fick jag va iallfall:)
Allt är iallafall packat och klart inför imorn och det ska bli superkul!
Önska mig lycka till!:)
sist vi var på surf:)





Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-03-18 » 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback