You'r my heroin

Har lunchrast just nu och planerar att spendera den genom att sista minuten plugga till vårat so prov som vi ska ha efter lunchen. Var väll inte precis överaktiv i mitt pluggande igår men på något sätt verkar det mesta ha fastnat i min hjärna. Duktig hjärna!
Verkar som vi ska ha styrka och kondition på idrotten idag vilket känns bra men lite jobbigt eftersom jag har en kanske grym träningsvärk sen igår men har bestämt mig för att se de här lektionen som en gratis träning så det är bara att köra på, är ju sista lektionen också. Sen blir det hem och rida ponnysarna, funderar på att trimma lite på banan idag, och sen på fredag bara känna igenom de i alla gångarter lite lätt innan tävlingen i helgen:)
Men nu ska jag plugga som jag planerat och inte bara säga att jag ska plugga och inte göra något av det(A)

en gammal video när jag travar av Gucci efter hoppträning:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback