Can you here my call

Blev upp och hoppa vid halv 7 imorse och släppa ut hästarna, Det såg ganska förvånade ut över att jag släppte ut det och inte pappa som det brukar vara i vanliga fall.
Sen så bar det iväg till skolan och har varit en seeg dag.
När jag kom hem blev det att göra stallet och sen for jag och Maja ut och red. Vi utfortskade lite nya vägar och det var spännande! Tror verkligen att det kommer bli super att rida där och det finns ännu fler outfortskade ridvägar!:D
Imorn blir det att dra in till hippo och dessyrträna med Tingis för tränare:)
Ska bli riktigt kul och det behövs verkligen! Hon är förtillfället stel som en pinne och ganska trulig i munnen så det hoppas jag vi kan få igenom!
Ska helt enkelt bli jättekul!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback