Everytime you turn around you'r screaming my name

Hoppträningen idag gick jättebra:)
Han var väldigt pigg och stark i början men sen kunde han lugna ner sig lite och då gick det super:)
Underlaget var ganska kasst, lerigt å så men han bryr sig inte speciellt mycket om det alls så det känns skönt.
Sen kom det ju världens orkanstorm och sen började det spöregna och hagla och det blev askallt men ponnyn hoppade som en liten gummiboll ändå och jag är riktigt nöjd med honom!:)
Hoppade titthinder och bana och allt bara flöt på bra:)
Pappa filmade lite så det kommer nog upp en ihopklippt film idag eller imorn och sen så var Lovisa Berggren där och fotade så jag ska höra med henne om hon fått någon bild på oss:)
Hoppas det iallfall!





Sv: Jorå jag har bilder, ska jag skicka dom till din mejl eller vill du att jag lägger upp dom på min blogg? :)

2012-05-06 » 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback