I can't help you and i'm not sure if I want to

Blir nog att skjuta upp grillpartyt ändå, Tingis skötte sig faktiskt rätt bra idag ändå:)
Blev till största delen galoppjobb eftersom hon blir ganska framtung på pelhamet och dels för att hon inte ska trava så mycket:)
Men hon var fin och avslappnad och jag försökte jobba med att böja henne lite i sidorna eftersom hon är ganska så stel. Men är helt klart nöjd med henne ändå!
Blev att ta henne till dusch spiltan och och tvätta igenom henne sen vilket hon tyckte var jätteskönt, hon älskar verkligen att bli tvättad! Så nu har jag en fin och ren häst med fluffig päls^^,
Näe ska upp klockan 6 imorn eftersom jag måste åka buss till skolan så nu säger jag gonatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback