I feel so invinseble

Blev helt ändrade planer för gårdagen kan man ju lugnt säga. Fick inbjudan om fest på teg och jag och Manda tyckte de lät hur kul som helst så jag moppade iväg i snöslasket och hämtade henne och sen körde vi till våran vägbeskrivning. När vi kommer dit så kom Patric på att det inte alls var teg utan röbäck och sen var de böleäng och vi snurrade bara runt och hittade ingenstans så vi for tillbaka hem till Manda och surade hela kvällen. Hahaha allt blev verkligen misslyckat!
Men sov iallfall hos Manda och moppade sedan hem så fort som möjligt eftersom det fortfarande snöregnar ute och det är galet halt så har kört såååå försiktigt så!:)
Hästarna får vila idag så jag planerar att putsa upp all min utrustning, något måste man ju hitta på när de är äckelväder!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback