I live in the moment

Känns verkligen otroligt skönt att vara klar med stallet för idag!:)
Världens bästa hyresgäst Annika hade mockat åt våra hästar när vi kom hem så det var bara att direkt ta in Tingis och fara ut och rida en sväng. Hahah kändes ganska snobbigt att fara ut i skogen med vita ridbyxor och kingsland jackan:P Blev att rida Tingis i dressyr sadeln på en av åkrarna och hon var faktiskt ganska så fin idag!:D
Hon var ganska så lugn och avslappnad och lyssnade ganska bra helt enkelt, Hon drog iväg några gånger i galoppen men då gjorde jag halt och sa åt henne innan jag fortsatte. Red inte jättelänge men tillräckligt länge för att jag skulle känna mig nöjd med henne!:)
Idag är hon iallfall på min gilla lista^^,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback