I'll carry you to make you fly

Är planterad i min säng framför min älskade skoldator samtidigt som jag låter min chillmode lista rulla på lagom volym.
Maja red Tingis dag och hon var tydligen snäll idag också så det känns kul!:)
Hela mitt ansikte bränner och sticker och jag ångrar skarpt att jag for iväg till vännäs utan att ha smörjt in mig med solskydd eftersom jag mer eller mindre ser ut som en fräknig tomat i ansiktet, jättegulligt...

Veckan som kommer blir en ganska hård vecka för Gucci, Han tävlade ju nu i helgen, Imorn ska han få komma ut och jogga, tisdag har Maja dressyrträning med honom på hippo, onsdag blir ut i skogen och typ skritta sen så är det Eva Jonsson träning på torsdag, hoppning alltså, sen så blir det ut och rida i skogen på fredag och vila lördag:)
Tingis får gå i skogen med Gucci imorn, In och dressyrträna på tisdag, sen så har jag inte riktigt planerat någe mer för henne än men jag ska hoppträna för första gången igen på söndag vilket känns jättekul!:D
Hoppas på en laddad och positiv lite ponny!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback