It's down to you

Har varit en bra dag idag med!:)
Har jobbat mellan 8-14 och det gick bara bra, har i stortsett suttit i kassan hela dagen men jag trivs där och det känns som om jag verkligen börjar fatta hur allt funkar nu:)
Sen efter jag slutade så skulle jag moppa in till stan men hann inte speciellt långt innan jag fick soppatorsk-.-
Som tur är har man en snäll morfar som kom å räddade mig med en dunk bensin(A)
Efter ett tag kom jag ju ner på stan, träffade Manda och köpte ett Linne från Monki och ett neongula underkläder på HM. Sen så chillade vi nere vid kajen ett tag innan jag drog hem och nu sitter jag här.
Blir helt enkelt en seg kväll och sen blire ju såklart å kolla på eurovision!





Sot du ar! :)

2012-05-26 » 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback