Let's have a good time together

Har varit ute och ridit Gucci i skogen med Maja och Tingis och det var riktigt kul:) Red runt och utforskade lite nya vägar och kom fram till att vars man än rider verkar det som om man kommer till åkrar. Sen så galopperade vi över lite grenar på typ 30-40 cm och det tyckte hästarna och vi var superkul^^,
Efter stallet så for jag ut och sprang ett tag och det är ju pinsamt hur dålig kondis man har alltså! Usch!
Sitter nu i min säng och har sminkat mig och bara satt upp håret i en toffs och efter middagen bär det iväg till Manda och vars vi bär iväg sen vet jag inte riktigt men det ser vi väll:) Blir iallfall att sova där.

Imorn är det städdag i stöcke vid 1, Gucci får välförtjänt vila, Maja rider Tingis och sen på kvällen blir det kultis, Låter heelt super!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback