Now and then I think of all the times you screwed me over

Tingis är en frisk lite ponny nu fick vi klartecken av Birger så var ute och red för första gången idag:)
Hon tyckte väll inte att de var sådär jättekul att gå själv och var lite tjurig och sen var hon pigg, tittig och väldigt lättskrämd för typ allt men jag förväntade mig ju de så. Blev helt enkelt lite lätt i alla gångarterna.
Sen red jag Gucci och hade typ damp-.-'
Han var jättepigg och dragig och försökte typ sticka i galoppen men efter ett tag fick jag stopp på honom och då var han ganska uppstressad, lilla mongo, blir typ att fara ut och galoppera ordentligt imorn!

Hade nationella i matte idag och det kändes rätt okej, lite smått osäkra på vissa men trodde att det skulle vara mycket svårare! Men har den svåraste delen kvar och sen den muntliga innan jag är klar med matte delen, usch låt de gå fort!
Nu ska jag nog renbädda i min säng, känner att det var ett tag sen (A)





Vilka urfina hästar du har. Är sååå avundsjuk!!

2012-05-03 » 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback