This could be home

Har varit ute å ridit på sandvägarna idag! Efter typ ha letat ett tag så har vi äntligen hittat de och det finns typ stigar lite här och var som ska utforskas ordentligt men oj så kul det var att galoppera på de, de tyckte hästarna med!:D
Nu sitter jag i sängen och har pluggar lite inför mitt etik prov imorn som det känns som att jag kan.
Antingen är jag sämst på att plugga eftersom allt jag gjort är typ att sitta å titta på texten och försöka memorera vad som är vad eller så måste min hjärna verkligen vara en tvättsvamp och suga åt sig allt sånt där onödigt kraffs. Det återstår väll att se imorn kanske.

För att skriva något om imorn så fyller Maja 13 imorn så det blir å fira henne, blir såklart också att fara ut och rida!:)
Näe jag ska återgå till mitt pluggande, hörs imorn!:)
saknar rosa underhåår(A)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback