We are breaking the law over and over again

Har matte nu så sitter ute och jobbar och lyssnar på musik och de är så otroligt jävla skönt ute och jag känner mig på så himla bra humör!:D Slutar ju halv 2 idag och då blire att fara hem och rida Gucci och antingen blire mer utforskande av sandvägar eller jobb på åkern.
Ikväll blire att fira Maja då eftersom hon fyller år idag.

Imorn så jobbar jag mellan 8-14 efter det blir det att fara ner å gymma med Manda och sen hem och göra stall och rida och efter det så blire slappning hela kvällen framför eurovison.
På söndag så blir det att dra in och hoppa Tingis på morgonen och sen börjar jag jobbet 2 och jobbar sen hela kvällen till 9 :)
Blir helt enkelt en fullspäckad helg men det gillas!:D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback