When time goes backwards

Sitter parkerad i sängen med In Flames i öronen och känner mig riktigt nöjd med mina hästar idag:)
Red Gucci på pelhamet på banan med mål att han skulle vara lugn, avslappnad och att jag skulle kunna jobba med benen och sitsen och vara väldigt lätt i handen. Han uppfyllde verkligen alla mina mål med dagens ridning och han var sååå fin! Jättelugn och avslappnad, lyssnade bra och var sammarbets villig! Blev att galoppera mycket och det låg 2 bommar på banan som vi galopperade över och gjorde lite byten över och sånt och låg och rullade på, han tyckte det var superkul och han var duktig!:)

Blev sen att rida Tingis i byn och det gick bra men man fick vara extremt hård med henne eftersom hon just nu är ganska grinig och inte alls speciellt sammarbetsvillig. Hon är pigg, spänd och stark och är väldigt tittig och sen kan hon få för sig att nu vill inte hon gå mer och då stannar man och studsar ett tag-.-' Gäller helt enkelt bara att behålla tålamodet och vara lugn med henne så löser det sig efter ett tag.
Hon är ju somsagt speciell min lilla flicka^^,<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback