You can try but you'll never make it

Har precis fått tillbaka mitt mattenationella och blev ett G+ som jag är riktigt nöjd över! Matte är verkligen inte min starka sida! Sen fick jag också höra att jag höjt mig i  slöjd till VG efter min fin fina onepiece ;)
Dagen blev precis ännu bättre av att jag slutar tidigt och att imorn har jag sovmorgon!
Imorn ska båda 9 klasserna åka till Lyckebo som en klassresa så vi åker imorn och kommer hem på fredag:)
Så vi ska inte sammlas förän kvart över 11:D
Näe nu ska jag fortsätta göra min HK utvärdering klar så jag slipper göra den hemma ikväll!:D





Grattis till G+:et!

:D

Vad kul att åka på klassresa det vill jag oxå gör nu.... :)

2012-05-30 » 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback