I'll follow you into the dark

I lördags så åkte jag, Manda och Lovisa till vännäs för att träffa Patric och Andreas som vi inte hade träffat på hur länge sen som helst. Vi gjorde inte så mycket men det var ändå en väldigt trevlig dag.
 
Stannade ju kvar i stan se där jag blev uppmött av världens finaste pojke och sen begav vi oss mot en lägenhet vid stadshuset där Tollo höll till och sedan hängde vi där hela kvällen, det var kul.
Kom hem någongång runt 3 och somnade runt 4 tiden. 
 
Imorse vaknade vi runt 10 och har mest bara legat i sängen hela dagen.
Kom hem för ett tag sedan och har hunnit städa mitt rum och om nån timma ska jag ut och mocka lite i stallet.
 
Kan iallfall konstatera att det återigen har varit en bra helg!:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback