They don't even know you

Just nu sitter Fin Pojken och min Lillsyrra i vardagsrummet och ser på OC så jag passar på att spendera lite tid vid datorn.
 
Gårdagen spenderades med Fin Pojken som sov här och vi gjorde inte så mycket, han följde med på min hoppträning som förövrigt gick bra men var brutalt jobbig med massa balans, sits och lydnads övningar som Lilla Grå verkligen behöver, sen såg vi på Trassel och somnade runt halv 3.
 
Klev upp vid 10.15, åt frukost och jag for ut och red medan Fin Pojken mockade i hagen undertiden, snacka om att han är bäst^^,!<3
 
Sen har jag jobbat hela dagen och fick skjuts hem av han och hans pappa och nu är vi hemma hos mig.
Ska introducera honom för världens bästa serie The Vampire Diaries och hoppas på att han gillar den!:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback