Did you cross the line

Idag har jag jobbat mellan 8-2 och det gick braa, körde hem, red Tingis som var pigg som ett cp, gick ut med hund och råtta och sen duschat och ätit middag. Första gången på denna dag som jag kan sätta mig ner och andas och då känner jag verkligen hur slut jag är. Meeen har bestämt mig för att vara vaken till minst 10 :)
 
Imorn händer något kul, det är nämligen klubbtävling på Stöcke och jag ska vara meed:)
Hoppar Gucci i 80 cm eftersom vi inte hoppat så mycket eller högt än så det kändes alldeles lagom att leka runt och hör och häpna så ska även Tingis få följa med! Ska hoppa henne 60 cm bara för att och mitt mål är att ta sig över första hindret:) Tar jag mig över första hindret är jag hur nöjd som helst!!
Maja ska även hoppa Iddy i 80 cm.
Ska bli kul att få komma ut och skrutta igen, var alldeles för länge sedan!
 





vad roligt. Lycka Till imorgon. Du har så fina ponnies.

2012-10-13 » 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback