Hold your breath

Nu var Media provet bortgjort.som förövrigt var tusen gånger lättare än jag trodde, så nu har jag bara matteprov, nk prov och svenska redovisning kvar! Matten är på torsdag och jag ska plugga sönder imorn, inte för att det förmodligen spelar någon roll, kommer vara körd iallfall...
 
 
For in till hippo med hästarna idag, Maja hade dressyr träning med Tingis som var på riktigt korv humör, haha man kan inte göra annat än att skratta åt henne när hon är sådär eftersom hon är ganska så rolig när hon är sur^^,
Jag och Gucci hoppade litegrann och det gick bara braa! Han var glad och pigg och lyssnade väldigt bra på mig.
Hade kunnat önska bättre tryck i honom men höjderna var fortfarande så låga att det inte spelar så stor roll.
Duktig var han iallfall!:)
 
 
Nu ligger jag i sängen med Strumpis och vi ska snart sova, imorn väntas en ny dag!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback