I know we can make it out alive

Kan ju inte precis säga att det har varit ett fantastiskt väder ute idag, snarare tvärtom sjukt jävla äckligt väder och hör och häpna allihopa det har tillochmed snöat idag!
 
Iallfall gick mitt utvecklingssamtal bara braa, är ju en sådan mönster elev, haha eller nått (A)
 
Gick sedan runt på stan ett tag och hittade lite fina kläder, hittade även ett par jeans! Helt ärligt ni anar inte hur svårt det är för mig att hitta jeans, det händer liksom aldrig så var ju helt klart tvungen att köpa det!:)
Köpte även hårfärg, Röd hårfärg så nu jäklar blire bye bye blondie!^^
 
Efter det så for jag på gymmet och tränade vilket var otroligt skönt då jag inte gymmat på allt för länge, nu ligger jag nedbäddad i sängen med en burk Ben and Jerrys och ska ta tag i lite skolplugg :)


Saints & Mortals BaseballSaints & Mortals Baseball
 





var faaasn haru hittat dom där tröjorna. Letat efter, typ, sånna as läneg (fast kanske inte as noga..)? :D

2012-10-18 » 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback