I know, you don't need to tell me

Usch så dåligt jag sovit i natt, igen-.-
 
Först tog Strumpan upp halva sängen, sen lindade hon in sig i allt täcke så jag fick ligga på kanten och frysa sönder eftersom mitt rum var så kallt så det var som att sova i en igloo -.-'
Sen blir man väckt på morgonen vid typ 8 av att en fågeljävel knackar på mitt fönster!!
Den där fågeln har terroriserat mig hur länge som helst och ska alltid förfölja mig och knacka på min fönster ruta, börjar undra vad den vill mig egentligen!?-.-'
 
Iallafall så har jag hunnit vara duktig och hunnit rida och gjort stall så nu är jag ledig resten av dagen:)
Jag och pappa ( hehe okej pappa ) ska försöka skruva in stereon i Pärlan och byta till vinterdäck och sen är vi defenitivt fit for fight!:D ahaha gud så kul!
 
Annars så drar jag in till stan vid 6 och sover hos Manda, kommer bli myys!:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback