I'll never say never again

Lyssnar på underbara You Me At Six som jag hittat tillbaka till och funderar på att snart gå och lägga mig.
Idag gjorde jag klart mitt sista skolarbete för den här gången och det känns otroligt skönt att jag kanske kan få chansen att andas lite grann innan jag blir överöst med mera jobb.
 
När jag kom hem så drog vi direkt in Tingis och Gucci på hippo och red i ridhuset och det gick bara braa:)
Jag red Tingis och hon skötte sig bara fint, jobbade på lite övergångar och halter vilket fungerade hur bra som helst, min lilla pärla<3
Gucci såg bara trevlig ut han med och Maja verkade nöjd.
 
Imorn väntar en kort skoldag och sen gym efter det, och sedan stall, blir perfekt!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback