There is no need to be ashamed

Gårdagen var hur underbar som helst eftersom den spenderades med mina två bästa!
Vi kom fram till att jag har sämst humor och att skumtomtar doppade i nutella är helt gudomligt gott!!
 
Vi såg ju hyptnotisören på bio den var riktigt bra och sevärd!
 
efter filmen sa vi hejdå till En Fin Pojke och sen gick vi hem till Manda.
 
Sen har jag varit hos Manda i stortsett hela dagen och det har varit kul!
 
Nu är jag hemma, astrött och ska ta en tidigkväll.
 
BTW vad tycker ni om Fin Pojkens mössa? Jag älskar den och har bestämt att den är min nu :]
Bjuder på en gif och 2 bilder från idag på våran underbara frukost!^^,
 
 





de där såg fan förjääkla gott ut;o

2012-10-28 » 21:21:55

eh eh mössan ser ut som ni stulit den från roger pontare

2012-10-29 » 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback