I belive in so much more

Sovmorgon är så otroligt skönt, synd bara att jag alltid vaknar tidigare än jag behöver gå upp men då får man iallfall ligga kvar och sega^^,
Har ju skola i typ 2 timmar idag vilket inte känns heelt fel jag tror jag har matte och sam och på sam håller vi på med en jätterolig foto uppgift, den handlar om vinklade repotage, tillexempel att man ska få saker att framstå bättre eller sämre än det egentligen var. Så vi valde att göra ett vinklat repotage igår när vi var ute på promenaden under NKn när alla blev 3 år igen och hade rönnbärs krig. Så vi tänkte ta en bild när allt ser lugnt och fridfullt ut och lägga in en text typ : SA1GH på lugn och lärorik promenad under NKn, 
Och sen så lägger man in en annan bild från hur det egentligen var. 
Haha så vi hade tänkt använda de här bilderna^^

Hahaha tror det kommer bli asbra! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback