I just need you so much

Det är inte precis superväder idag, fucking orkan
storm med regn inslag och självklart ska man vara och hjälpa till på stöcke pfs dressyrtävling. Det var inte varmt kan jag lova! Men men var ju faktiskt värre väder förra stöcketävlingen så nu ska vi inte klaga här.
Ligger iallfall i sängen efter en god middag och planerar att stanna här tills jag kommer på något att göra(A)
Imorn är första dagen på min helgjobbs vecka då jag jobbar mellan 8-2 känns alldeles lagom och det roliga är att jag ska ta Pärlan till jobbet imorn!:D
Pappa hänger på dit bort eftersom han inte vågar släppa mig själv än men fortfarande, känns så sjuuktkul!
Annars så låter det som jag och Mongo (Manda) ska göra något imorn, blir säkert braaa!:D
 
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback