I just simply want you

Just nu är jag så trött att jag snart kommer somna stående men måste vara vaken ett tag till då jag sitter med någon elektronisk sak på mina axlar som gör så mina muskler ska slappna av  och inte vara så sjukligt spända.

Iallfall så red jag först Gucci på stora hoppbanan och hade förväntat mig att han skulle vara dryg, springig, och stark men oj så fel jag hade! Han var såååå fin, lugn och avslappnad och för första gången på väldigt länge så hade jag inte hela hästen i vänster haden utan han stödde huur bra som helst höger!:D
Avslutade passet med att hoppa några små skutt som var uppställda på banan, några små mini räcken och en trippel på typ 60cm. 
Ååh så kul det var, tyckte vi båda!^^

Sen så hade jag dressyr lektion med Tingis och det gick inte alls speciellt bra.
Hon är mega brunstig nu så hon är tjurig och stel som en pinne...
Hon var alltså intesådär jätterolig idag men det blev bättre mot slutet.

Men nu tog axelsaken slut så nu ska jag sova!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback