I just thought you should know

Har fått min nya fina skoldator men kan inte använda den hemma än eftersom det är lite strul med att koppla upp sig på nätverket så just nu sitter jag vid familjedatorn istället.
Igår hände det inte så mycket, for ut med Tingis en sväng efter skolan och det blev att trimma på åkern och det behövdes då hon var riktigt stel i sidorna men i slutet kändes det som om jag fick igenom det ganska bra och hon blev riktigt svettig!
Sen gick jag en promenad med Gucci och eftersom han får på sig skor idag så kan jag äntligen fara ut och trava honom!
Slutar ju 13.50 idag såå^^

Idag så kommer någonting extremt kul hem till mig!
Nämligen en svart liten epa!:D
Min pappa är förmodligen världens bästa, så nu sätter det igång på allvar all börja köra mer så jag snart kan börja ta epan helt själv!:D Inte dåligt taggad!:D
Näe nu ska jag snart stänga av datorn och kanske göra mig iordning, hörs!
 
 





så det blev en epa ändå!!:)

Svar: joodåå, komemr bli super nu i vinter!:)
Johanna Persson

2012-09-13 » 10:02:17

vad äre för nån? ta gärna kort:)

2012-09-13 » 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback