I want to take you home tonight

Just nu är jag så sjukt less på mitt hår som bara är slitet och äckligt, ska försöka att boka tid hos frissan snart. Det behövs verkligen!
Blir att klippa ingenom det och färga till det litegrann så det matchar mitt löshår som jag köpte för ett tag sedan men som jag inte kunnat använda. 
Just nu är mitt hår ganska så nära det jag har på löshåret och har jag det i en fläta så smälter det in rätt så bra men skulle vilja kunna ha det utsläppt också!
Har man inte långt,tjockt och fint hår får man väll helt enkelt ta till med några knep, även om jag egentligen är lite små skeptisk emot det fortfarande.
Men någonting måste jag göra åt mitt hår för just nu är det hemskt!
 
 
 





Hur går det med gucci?

2012-09-04 » 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback