I'll stand by your side

Sitter å väntar på att denna dag ska ta slut för söndag måste vara den drygaste dagen som finns! Söndagar är seriöst värre än måndagar.
Iallfall så har jag varit en duktig flicka och städat mitt rum och dammsugit resten av huset, sen har jag och maja ridit ut på ponnysarna och Gucci var cp och hade inte alls lust att gå först så han stod mest och studsade på två ben, ganska charmigt de också-.-'
Sen så har jag käkat middag och kört en sväng med Pärlan utan att pappa satt i bilden, han körde istället bakom eller framför mig och höll koll men det gick baaara bra!:D 
Snart är det dags att fara in och köra i stan, det kommer däremot bli klurigare.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback