I'll tell you my friend

 
Igår hände det inte mycket kan jag säga.
 
Jag och pappa for ut med Pärlan en sväng för att träna start i backe. Måste bara skryta och säga att jag är en naturbegåvning för jag failade inte en enda gång! Inga kärringstopp, inget bakåtrullning, ingen motorrusning,INGENTING! 
Eftersom jag klarade det så bra så tränade vi även på att backa u uppförsbacke och det var inga problem det heller, klarade det galant! Hade ett moment of awesome där kan jag ju säga!
 
Resten av kvällen så gosade jag med Strumpan och Basse^^
Fick ju en fråga om Strumpan och hon är en sorts Chiuhuahua, det ingen riktig stamtavla på henne så vi vet inte säkert vilken ras men hon är nog inte renrasig för hon ä lite förstor för det. Sen är hon 3 år också så hon är ung vuxen:) 
Hon och Basse börjar faktiskt komma överens nu, han är inte lika avundsjuk längre:)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback