I've develope the fear for everything

Är verkligen heeelt slut idag med, förstår mig inte på denna plötsliga överdrivna trötthet!
Skoldagen gick snabbt och sen när jag kom hem for jag ut och red både Gucci och Tingis. 
Galopperade med Gucci för första gången idag och han tyckte det var buskul men skötte sig ändå bra.
Tingis var faktiskt riktigt snäll idag med blev lite sprättig där mot slutet.
Sen tog jag och pappa en sväng med Pärlan och vi hann inte komma så långt innan vi fick soppatorsk-.- Så vi fick ringa efter förstärkning som kunde fixa bensin och efter det var det bara att köra på igen. Nu börjar körningen faktiskt sitta rätt så bra vilket också känns kul!:D

Okej svar på 2 frågor som jag fått:)
En Epa klassas som en traktor och med körkortet jag tog för 45 moppe så får jag köra alla klass A fordon vilket en traktor/ epa räknas till, så för att få köra Epa måste man ha ett sådant körkort:)

Stöcke ska snart ha en liten tävling då vi samtidigt har KM, är inte säker på ifall andra klubbar får vara med men ifall det är så så brukar det klubbar i umeå området få vara med på de tävlingarna också och som alltid när det kommer till tävling (förutom ridskoletävlingar) så måste man ha en licens. För mer infor kan man alltid kika in på Stöcke pfs hemsida, www.stockepf.se där de brukar uppdateras om lite allt möjligt!:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback