The light hits your face

Blev inte att köra Pärlan till jobbet imorse :( Batteriet dog nästan direkt så blev att ta moppen istället.
Jobbade sedan mellan 8-2 och det gick bara bra, sen åket jag hem, och for ut på en tur med Gucci och gick en promenad med Tingis. Sen blev det middag och efter det så blev det att ta en premiär tur med Pärlan som fått stå på laddning hela dagen!:D
Efter lite svårigheter i början så kom vi oss iväg och då var det inga problem alls och oj så kul det var!^^
Fast roligast var det nog att möta de andra epa pojkarna och allihopa glodde sönder och såg ut som fågelholkar när jag körde förbi, haha baara kul!

Nu sitter jag iallfall i min säng och känner mig nöjd över denna dag, jobbar mellan 2-7 imorn så har hela förmiddagen på mig att... jag vet inte göra någonting iallfall^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback