You need a doctor baby, are you scared?

Då har denna dag lidit mot sitt slut och det ska bli otroligt skönt att sova, fast ska ju upp och släppa ut hästarna imorn så blir inge vidare sovmorgon, men jag klagar inte.
Imorn drar jag och Manda iväg till vännäs och hänger med vännäs pojkarna, det ska bli kul, har inte träffat de på ett tag:)

Tänkte svara på de frågot som jag fått:)
Min lillsyrra går på CH, Carlshöjd, samma skola som jag gick på innan jag gick ut. 
Sen så brukar jag redigera mina bilder på denna hemsida, det är enkelt att lära sig och kan bli riktigt bra resultat!
Jag brukar variera litegrann, men är ännu inte så hightec att jag brukar ställa in kameran själv, det händer någongång ibland men blir sällan bra, håller fortfarande på att lära mig. De bilderna jag la upp nyss är fotade med vanlig portträtt inställning :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback