I got this feeling

Sådär nu har jag fixat om lite grann mer och nu återstår i princip bara att byta bakgrund, känner mig nöjd!
 
Idag klev jag upp runt 10 for ut med Tingis i skogen, underlaget är kasst just nu och tillåter inte så mycket annat än skritt men men. 
Mockade lite i hagen och sen gick jag in och fixade lite med bloggen som ni ser.
Annars har vi varit förbi både Tegs Hästsport och Pegasus. Blev att inhandla lite linement, tyglar, hundsaker och ett snyggt pannband till Gucci^^,
Sen åkte vi och handlade lite mat inför ikväll.
 
Just nu sitter hag inne och väntar på att lite sen lunch ska landa i magen innan jag kör ett träningspass, känner att jag blivit lite lat på senaste tiden, inte okej!
 
Har jag tur kanske jag har möjlighet att prata med älskling idag men har mina tvivel.
 
Idag blir helt enkelt en slapp dag hemma, imorn funderar jag på att springa runt litegrann på stan och sen sova i lägenheten, bara för att liksom!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback