I wont let go

Då var stallet gjort och hästarna ridna.
 
Började rida Tingis som skötte sig super, lite stel i vänster sidan men det lossnade ganska bra i slutet. Sen stod det även lite hinder så passade på att hoppa några språng vilket hon tyckte var buskul och klev över 1m hur enkelt som helst^^ Superstjärnan <3
 
Gucci var rätt fin han med, lite stressad och springig men annars fin när han lugnade ner sig. Hoppade även några språng med honom och det gick bra, lite svårt och nytt och hoppa på 3 delat igen men det funkade faktiskt hyfsat, men håller mig till pelhamet som han funkar bäst på enligt mig.
 
Jag och älskling har precis käkat go middag, grillad kyckling med grekisk sallad till, muummaa!
Nu ligger vi sociala med varsin dator i min säng ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback