My knife, your back

Hängde med Brorsan ett tag i går innan jag däckade i soffan, har faktiskt sovit riktigt bra ändå.
 
Idag har jag flygit flygplan. Ett sånt där mini flygplan, som man ryms 4 personer i. 
Kan bara säga en sak, aldrig igen!!
Fy tusan så åksjuk jag blev. 
Ibörjan var det ganska så coolt och vi flög över vårat hus och bort mot hörnefors och vännäs men sen började frukosten åka hiss i halsen och då var det inte alls lika roligt längre. 
Det var en cool upplevelse men absolut ingenting för mig!
 
Är hemma nu och har sett massa avsnitt av Reborn, snart ska jag och Maja ut med Tingis och Gucci och ikväll blir det Kick off med Stöcke på fortet bid 6 tiden :) Det ska bli kul!
 
Näe dags att börja röra mig ut mot stallet!:)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback