The day I first met you

Sitter hemma hos älskling efter en lång och seg dag, han är just nu borta på träning och just därför har jag passat på att göra ett bild collage med bilder från tiden vi har varit tillsammans^^ På onsdag har vi ju varit tillsammans 6 månader så jag tänkte att han skulle få collaget i present, jaa jag vet jag är jättefånig ._. 
 
Annars så väntar plugg ikväll och eventuellt far vi iväg och gymmar, beror lite på :)
 
Imorn har jag ju lång äckelskoldag, fattar inte varför man inte har halvdag det är ju ändå valborg, och sen på kvällen ska jag faktiskt inte göra någonting för ovanlighetens skull, jag och Älskling jobbar dagen efter och börjar klockan 8 så vi kommer förmodligen bara ha en myskväll helt enkelt, men det känns skönt ändå :)
 
Nu ska jag plugga lite mer NK och sen se lite Reborn!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback