The stars come out

Jobbat, ridit Gucci, städat mitt rum och nu sitter jag "hemma" alltså lägenheten och väntar på att Älskling ska logga in på skype så vi kan prata ett tag. Sen kommer brorsan hem om ett par timmar.
 
På måndag kommer mitt hjärta hem och det känns bra.
Det är verkligen jobbigt att vara ifrån varandra när man är van att i stortsett bo ihop och träffas flera gånger varje dag.
Men samtidigt är det nyttigt att vara ifrån varandra ett tag, man lär sig verkligen uppskatta den andre på ett helt annat sätt och det är bra att få sakna varandra ibland.
De här 2 veckorna har gått så otroligt långsamt men det har som sagt varit lärorikt ändå. 
Men att vara ensam är något jag inte tycker om, eller snarare att känna sig ensam.
Men nu kommer han snart hem, mitt finaste hjärta! ^^ <3
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback