Time goes by

Har en dålig dag och känner mig inte speciellt taggad på någonting. Men jag måste plugga NK och jag måste träna eftersom jag varit sjukt onyttig på senaste tiden vilket inte är okej!
Har varit ute och ridit Gucci och han var fin, pigg och glad, han verkar ha mycket mer energi nu när han går själv i hagen, han har väll inte så mycket att göra när han står själv antar jag.
 
Imorn har jag hoppträning på utebanan i stöcke, första för i år, och sen jobbar jag kväll.
 
Svar på 2 frågor.
 
Svar 1, Jag skulle inte precis säga att jag festar mycket, snarare väldigt sällan, är mer för chillkvällar med härligt folk än en partykvällar.
 
Svar 2, Vi är ju fortfarande vänner och jag kommer alltid finnas där för henne men jag kan inte precis neka till att vi har glidit ifrån varandra.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback