Watch me burn

Med lite hjälp av en 3g sticka så vips har man internet hemma, dock måste jag lämna vidare det om ett tag eftersom vi är 3 andra i familjen som också vill ha internet..
 
Iallfall, kom hem från stan, åt lite middag, upptäckte till min glädje att vi hade åtminstånde fått tillbaka vattnet och att ena bilen är tillräckligt lagad för att man kan köra och dra in till hippo.
 
Hade Gucci på dressyrträningen idag för någon vikarie och vi kom inte alls överens. Jag ville plocka upp Gucci, träna på att rida i högform och samla ihop honom eftersom han gärna ligger på och går lite lägre, vilket även vikarien tyckte. Så fort jag började plocka ihop honom så sa han att jag skulle låta honom var och i galoppen när han blir väldigt pigg och tar stora steg där jag vill korta ihop honom och få honom lugnare var det enda han sa att jag bara skulle sitta och låta honom vara vilket resulterade att han galopperade med sina dunder steg i ett övertempo som inte passar sig för dressyr. Näe är inte alls speciellt nöjd med lektionen.
 
Imorn blir det nog att låta Gucci vila, fara ut och rida Tingis med Maja och Iddy :)
Maja är ju en sån cooling att hon redan efter en vecka är uppe och rider i stortsett som vanligt och ska till och med vara med på Micke träningen. Hon är tuff min lilla.
 
Näe nu ska jag bläddra igenom lite hemsidor och se ifall Älskling är vaken och lyckas få tag på en dator, förmodligen sover han eftersom klockan är 04.41 där borta, fast de kanske tar en sen festkväll jag vet inte riktigt.
Förhoppningsvis får vi prata lite imorn..
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback