Why do I keep loving you

Som ni kanske ser har jag gjort lite ändringar i headern och bytt sidobild :)
Har nämligen haft tid att vara lite ego (A)
Gjorde bort mitt svenska tal idag och det kändes riktigt bra faktiskt!:)
Annars blev det att ta bussen hem och ätaaa för var så brutalt hungrig när jag kom hem, sen ut i stallet och rida Gucci med Maja och Tingis mot stöcke, båda hästarna skötte sig riktigt bra! :)
 
Imorn är det hoppträning och ska bli kul att få hoppa honom på hack igen! Vil gärna prova hoppa en högre bana för att se om det verkligen funkar men som sagt, en ganska låg men brutalt svår bana var ju inga problem så ^^
På tal om det så har jag ju inte lagt upp filmen än, skäms på mig men kan nog göra det ikväll, nu måste jag plugga litegrann men sen så! :)
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback