You got to bring me one

Snacka om att man blir förvånad när man ska gå på ica och handla lite och inser att man helt plötsligt är 1500 kr rikare och inte kan komma på vars pengarna kommer ifrån tills jag tittar på min hand när jag ska betala och inser att det är försäkringspengar från min moppekrasch förra sommaren som ni kanske minns ni som följde min blogg även då.
Det har ju gått över ett år och vi har skickat in bilder som blev på ärren, dock inte så stora ärr och ganska fåniga små märken så trodde inte att jag skulle få någonting men 1500 satt ganska bra ändå! ^^
 
Sa precis godnatt till älskling vars internet precis tog slut, åh vad jag saknar han, var tvungen att gråta lite också, bara för att jag är så brutalt fånig -.-'
 
 
Nu ska jag nog se lite Reborn! 
 
Lite bilder från ett ego moment strax efter kraschen :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback