You'r a lier

Känner för att ta en tidig kväll idag, blev superseg helt plötsligt.
 
Har spenderat lite tid med att tvätta mitt löshår med silverschampo så nu blev det till och med lite för ljust för mitt hår så ska tvätta mitt eget hår med silverschampo imorn bitti så blir det nog perfekt. Dock blev löshåret ganska slitet men samtidigt går det ju in bättre i mitt hår också och med lite hårinpackningar och att platta till det så ser det nog bättre ut :)
Sen får vi se om jag orkar ha det imorn eller inte, vi ser helt enkelt!:)
 
Gif från idag, har keps för mitt hår såg hemskt ut på översidan, jag kan verkligen inte ha tofs och släppa ut det sen och förväta mig att det ser normalt ut, så keps it was!
 





Du borde klippa in löshåret så att det mer naturligt ut!

2013-04-07 » 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback