But that's fine by me

Filmen igår var riktigt bra, nästan läskigt hur realistiskt gjord den var och det skulle inte förvåna mig om något sånt hände inom en inte allt för lång framtid. Men sjukt bra story och verkligen en sevärd film!
 
Efter filmen blev det att fara förbi gymmet, och blev som sagt, axlar, rygg, bröst, armar och mage. samt lite cardio på de. Så idag har jag träningsvärk i ryggen men det är bra då de är den jag egentligen behöver träna mest.
 
Kom hem och somnade ganska fort men vaknade mitt i natten av att det var världens åskoväder och ett tag trodde jag vi bodde bredvid niagara fallet. Men nu på morgonen regnar det inget alls men det kanske kommer mer under dagen.
 
Annars har jag hästfri dag då Maja ska träna inne på hippo, idag blir det nog att fara ner till stan och gå runt där ett tag.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback